„Snažíme se pomocí krátkých video vizitek a vizuálů s názvem „Víte, že…“ ukázat, že olomoucký region je sídlem mnoha špičkových firem, bez jejichž výrobků a služeb se neobejdou světové společnosti věhlasných jmen,“ říká ředitel OHK Radim Kašpar. Můžete se tak z vizuálů v médiích a na sociálních sítích, zpracovaných agenturou ESMEDIA Interactive s.r.o., mimo jiné dozvědět, že ložiska z firmy Koyo se točí ve vozech Lamborghini, nebo v rychlovlacích TGV, technici společnosti MLS Holice opravují napěťové regulátory ve stáji Formule 1 Rebull, nebo že firma Weba dodává komponenty pro Porsche Taycan.
Komora se chystá tímto způsobem představit desítky společností a vyzvednout fakt, že v olomouckém regionu sídlí řada zajímavých podnikatelů a firem, jejichž projekty budují dobré jméno republiky a regionu v zahraničí a zaměstnávají desítky tisíc lidí.
OHK v Olomouci nyní sdružuje více než 180 společností. Posláním Hospodářské komory je vytvářet příležitosti pro podnikání, prosazovat a podporovat opatření, která přispívají k rozvoji podnikání v ČR, a tím i k celkové ekonomické stabilitě státu a poskytuje svým členům širokou paletu služeb. Olomoucká komora se intenzivně specializuje na oblast networkingu a propojování místních firem mezi sebou s potenciálem vzájemného rozvoje.
Startuje kampaň „Víte, že…“
Okresní hospodářská komora Olomouc (OHK) spouští novou kampaň, v níž chce neotřelým způsobem představit nejzajímavější aktivity svých členů. Profesní podnikatelská organizace upozorňuje na to, že firmy v regionu pracují na unikátních projektech pro nejznámější světové společnosti, nebo jsou samy lídry ve svých oborech.
sdílej tento článek