[OL]4you na

SOUTĚŽ: Vyhrajte tričko a lahvinku Ballantines

Vyhrát tentokrát můžet originální tričko a lahvinku Ballantine´s!

SOUTĚŽ: Vyhrajte tričko a lahvinku Ballantines

Soutěžte s Ballantines Backstage!

Ballantines Backstage otevírá dveře do zákulisí všem, kdo mají slabost pro dobrou hudbu a kvalitní drinky. Velká soutěž o večer strávený ve společnosti členů kapely Divokej Bill po jejich vystoupení už svoje vítěze má, ale i vy toho můžete získat ještě stále dost. Ve hře jsou lahve Ballantines a stylová trička. Stačí, když odpovíte na následující otázku a budete vylosováni.

Nápovědu hledejte na http://www.facebook.com/ballantines.cz

Soutěžní otázka: Ve třech městech Akustickýho turné 2014 Divokej Bill budou moci někteří fanoušci zažít speciální Ballantines Backstage. Která města to jsou?

Své odpovědi včetně kontaktních údajů (bez těch nebudou vaše odpovědi zařazeny do losování) posílejte do 10.12.2014 na e-mail soutez@OL4you.cz a do předmětu napište BALLANTINKA.

_____________________________________________________________

Interview s Divokým Billem:

Co nejradši děláte v backstagi?

Backstage pro nás znamená zázemí, domov a pohodu. Je to místo pro zábavu i pro práci. Řešíme v ní koncerty, zapíjíme úspěšná vystoupení a občas tady paříme i s fanouškama. To bývají ty úplně nejlepší mejdany!

Co potřebujete mít v backstagi, abyste se tam cítili jako doma?

Pohodlné sezení, plnou lednici piva i něčeho ostřejšího a taky něco k zakousnutí. Říkali jsme přece, že to je náš domov. A takhle to má doma vypadat, ne?

Na který příběh z backstage nikdy nezapomenete?

Těch je spousta, ale když jeden malý kluk v Benešově viděl, jak se převléká náš harmonikář po koncertě, tak na něj tak koukal a najednou říkal: „Týjo, to je vejška!" On totiž Martin nosí kalhoty tak, jak se správně mají nosit, někdy je má dokonce i výš. A klučina to nejspíš ještě nikdy neviděl. Je fakt, že ty nejsilnější příběhy, který pak člověk rád vypráví u panáka, vznikají právě v backstagi.

O čem se vlastně se svými fanoušky nejradši bavíte?

S každým o něčem jiným, ale samozřejmě jsme rádi, když nám koncert pochválí a poplácají nás po zádech :-) Ale úplně nejradši posloucháme jejich osudy, ze kterých bereme inspiraci pro songy. Bez fanoušků by spousta z nich vůbec nemohla vzniknout.

Takže je šance, že v Ballantines Backstage vznikne námět na nějakou novou písničku?

No jasně! Tam budou určitě skvělí lidi a navíc nejspíš takoví, se kterými jsme se ještě nikdy nepotkali, takže by bylo naopak divný, kdyby nás to nějak neovlivnilo.

Jaký kompliment vás nejvíc potěšil?

Skvělý kompliment kdysi dostal náš bubeník Mára − po koncertě za ním přišla jedna fanynka a řekla mu, že skvěle píská. Tak to jsme se všichni pěkně pobavili. Divila se, čemu se smějeme, a Marek prej: „Ty vole, já hraju 25 let na bubny a ona mi přijde říct, že krásně pískám!"

Necháváte se pozvat na drink nebo radši zvete vy?

Když nám dojde to, co máme v šatně (což se naštěstí zase tak moc často nestává), vyrážíme za dobrodružstvím na bar a tam už to lítá. Kdo zve a kdo jen konzumuje v téhle fázi přestává být důležitý.

Stávají se z vašich fanoušků postupem času vaši kamarádi?

Jasně, takových je spousta. A jsou to naši velcí přátelé. Jsme normální kluci, kteří mají rádi muziku a jsou rádi, když to někoho osloví. Je to o vzájemné empatii a o tom, že se člověk nestydí přijít a pokecat. Buď to klapne, anebo né :-)

Je pro Divokýho Billa zdravé pít alkohol na koncertech?

Tohle jsme naštěstí nemuseli nikdy neřešit. Každý musí sám vědět, kolik toho zvládne, a my jsme dostatečně velký, chytrý kluci. Dáme si rádi, ale „vocamcaďpocamcaď".

Projekt Ballantines Backstage bude součástí vašeho podzimního akustického turné. Co byste na něm vypíchli?

My jezdíme akustické turné už spoustu let, vždycky tak jednou za dva roky. Nikdy jsme to nějak moc nepropagovali, ale naši fanoušci to pokaždé brali jako příjemnou změnu. Letos je to výjimečné tím, že nám vychází na CD a DVD záznam našeho akustického koncertu z Retro music hall, který jsme minulý rok nahráli ve spolupráci s TV Óčko.

Více info na Facebooku

reklama