Již pátým rokem vyzývá #BuildToGive fanoušky a rodiny, aby se spojili a kreativně přispěli ke změně. Podle studie LEGO Play Well si 96 % rodičů myslí, že hra pomáhá posilovat rodinné vazby, 1 přičemž #BuildToGive poskytuje ideální příležitost společně si hrát a bavit se a zároveň pomoci jinému dítěti zažít radost ze hry. Za každou hvězdu postavenou a sdílenou s hashtagem #BuildToGive do konce prosince na sociálních sítích nebo v aplikaci LEGO Life daruje společnost LEGO Group stavebnici LEGO dítěti v nouzi. Tím dá dětem v nemocnicích, dětských domovech a zranitelných komunitách možnost o letošních svátcích zažít radost a hrát si.
V loňském roce společnost LEGO Group darovala více než 1 milion stavebnic a letos chce jít ještě dál – cílem je zprostředkovat hru se stavebnicí LEGO 1,5 milionu znevýhodněných dětí na celém světě. Stavebnice jsou dětem distribuovány prostřednictvím sítě místních charitativních partnerů společnosti LEGO ve 29 zemích světa. Mezi charitativní organizace v České republice, které budou stavebnicemi LEGO obdarovány, patří Člověk v tísni, ADRA, Armáda spásy, Arcidiecézní charita Praha a spřátelené organizace, Mezinárodní vězeňské společenství / Andělský strom, Speciální ZŠ Neratov, Nadační fond Nadace Bátor Tábor Česká republika, Naděje pro děti úplňku, Kolpingova rodina Smečno a HZS Středočeského kraje.
„Po celé generace a napříč kulturami se lidé i na velké vzdálenosti cítí být navzájem propojeni pohledem na stejnou hvězdnou oblohu. Proto jsme letos postavili do středu naší iniciativy #BuildToGive právě hvězdy – abychom v tomto čase sounáležitosti a oslav propojili rodiny po celém světě prostřednictvím hry,“ vysvětluje Kathrine Kirk Muff, viceprezidentka pro společenskou odpovědnost ve společnosti LEGO Group. „Za poslední čtyři roky jsme díky fanouškům a rodinám po celém světě darovali prostřednictvím #BuildToGive miliony stavebnic LEGO dětem, které si potřebují hrát, ale z mnoha důvodů nemohou. Letošní ročník bude zatím největším, protože se chceme podělit o dar LEGO hraní s 1,5 milionem znevýhodněných dětí a doufáme, že si všichni, od malých stavitelů až po experty, užijí sváteční zábavu při stavění hvězd a zároveň budou hrdí na to, že pomáhají stavět lepší svět.“
Kampaň #BuildToGive je jen jedním z příkladů toho, jak LEGO Group spolupracuje s řadou charitativních partnerů a nadací LEGO Foundation, aby přinesla hru dětem v nouzi v komunitách po celém světě. Tyto programy poskytují dětem příležitost rozvíjet klíčové schopnosti a dovednosti, jako je řešení problémů, spolupráce a komunikace, které jim pomohou uspět v budoucnosti. V roce 2022 chce skupina LEGO Group oslovit osm milionů dětí na celém světě s učením prostřednictvím hry s kostičkami LEGO.
Skupina LEGO Group zahajuje kampaň #BuildToGive videem, které ukazuje rodiny, které se spojily, aby postavily své hvězdy. Stránka #BuildToGive na webu LEGO.com bude plná inspirace ke stavění a také tipů na stavění hvězd, které rodinám pomohou rozproudit tvůrčí šťávu.
Více informací o kampani a o tom, jak se do ní zapojit, najdete zde.
Postavte z kostek Lego hvězdu a rozzáříte znevýhodněným dětem Vánoce
Společnost LEGO Group se letos již po páté rozhodla zpříjemnit svátky dětem, které si nemohou hrát tak, jak děti potřebují. Vyzývá proto všechny, aby se chopili svých kostek, postavili hvězdu – malou, velkou nebo naprosto unikátní – a pomohli tak předat radost ze hry v rámci iniciativy Rebuild the World. Každé jedno sdílení hvězdičky z kostek LEGO, kterou doprovodí #BuildToGive, umožní darovat radost ze hry prostřednictvím stavebnice LEGO 1,5 milionu dětí v nouzi.
sdílej tento článek