[OL]4you na

Omega centrum hlásí nedostatek froté ručníků!

Takhle to dopadá, když se klientům zapůjčí kvalitní froté ručníky. Zmiznou jako nic. Nebudeme snad ani domýšlet, co s takto nekale nabytými ručníky vyvádíte. Pokud ovšem chodíte do Omegy, měli byste vědět, že staronový systém odbavení ručníků je zpět a nevěstí nic dobrého...

Omega centrum hlásí nedostatek froté ručníků!

Jak jste si mohli všimnout, v rohu každého ručníku, který vám v Omega centru zapůjčí, je na straně loga zašitý čip. Barevné poutko v různých barevných provedeních (aby nedocházelo k nechtěné záměně ručníků) je na ručnících zachováno. Každý člen má i nadále v rámci členských benefitů nárok na 1x velkou osušku a 1x malý ručník k zapůjčení zdarma.

A jak tedy postupovat při odbavení ručníků při odchodu?

  1. Pro rychlejší manipulaci je dobré si oba čipy dopředu nachystat, aby jste je nemuseli na poslední chvíli hledat.
  2. Nejprve přiložte ke čtečce svůj klientský čip – rozsvítí se fialové světlo.
  3. Poté máte přibližně 5 sekund na to, abyste přiložili čip jednoho z ručníků.
  4. Pokud akci provedete správně rozsvítí se zelené světlo – můžete ručník vhodit do koše.
  5. Pro druhý ručník celou akci opakujte (klientský čip – čip ručníku – koš).

Celé odbavení ručníků má sice trvat pouze několik vteřin, ale pokud jste to již někdy absolvovali, víte své...

Pozor! Pokud se vám při přiložení klientského čipu nerozsvítí žádné světlo, nebo pokud se po přiložení ručníku nerozsvítí zelené světlo – ručník do koše nevhazujte a opakujte celou operaci. Jestliže problém přetrvává, neváhejte se obrátit na recepční.

V případě, že ručník přesto do koše hodíte, pak ručník nebude správně odbavený. Na recepci vám sdělí, že je nutné uhradit sazbu za ztracený ručník (malý 200 Kč, velký 300 Kč). V tomto případě bude nutné uhradit tuto sazbu – to platí pro nečleny, kteří využili ručníkového servisu. Členové nic hradit okamžitě nemusí. Následující den se vše prošetří na kamerovém záznamu. V případě chybného vložení ručníku bude částka nečlenům pochopitelně vrácena na kredit klienta. V případě zjištění, že nedošlo u členů k vrácení, budou kontaktováni a na základě kamerového záznamu vyzváni k úhradě ručníku.

Takže my v redakci jdeme trénovat. Zároveň by nás zajímalo, jak byste tento ručníkový problém řešili vy?

reklama