V Tiffany & Co. oznámili debut exkluzivní limitované kolekce Tiffany & Co. x Andy Warhol inspirované vánočními přáními, která pro klenotnickou značku legendární umělec v 50. a 60. letech 20. století vytvořil. V té době byl Warhol považován za jednoho z nejúspěšnějších komerčních ilustrátorů v New Yorku a pro Tiffany vytvořil barevné vánoční pohlednice ve svém charakteristickém stylu blotovaných čar a akvarelů, ilustrované ptáky, hvězdami, botami, stromy a dalšími svátečními tématy. Přání byla nabízena každý prosinec ve vlajkovém obchodě na Fifth Avenue v letech 1957 až 1962. Poctu Warholovým ikonickým ilustracím vzdává také letošní vánoční kampaň a nový adventní kalendář – to vše oslavuje umělcovo spojení s Tiffany & Co.
Milý Ježíšku! Tiffany & Co. představuje limitovanou kolekci z dílny Andyho Warhola
Tiffany & Co. slaví letošní Vánoce limitovanou kolekcí, adventním kalendářem a kampaní inspirovanou ikonickými ilustracemi, které pro značku vytvořil Andy Warhol. Pojďte se společně s námi podívat, co vzniklo jejich unikátním spojením...
Limitovaná kolekce Tiffany & Co. x Andy Warhol je oslavou dlouholetého spojení věhlasného klenotníka s uměleckým světem a Warholovy lásky k období svátků, vše od nádobí a ozdob až po přání a hrací karty obsahuje Warholovy vtipné sváteční motivy.
Kromě limitované edice Tiffany & Co. x Andy Warhol představuje značka i adventní kalendář pro rok 2022: 1,2 metru vysoké umělecké dílo nesoucí warholovské motivy evokuje hromady velkých Tiffany Blue Boxes s Warholovými ilustracemi. Krabice se otevírají a odhalují 24 skutečných Tiffany Blue Boxů ukrývajících nádherné šperky. Každý adventní kalendář je vyroben z lehkého, udržitelného dřeva a jeho výroba trvá 50 hodin. Klienti mohou spolupracovat se svým preferovaným klientským poradcem a sestavit si svůj dokonalý adventní kalendář.
Letošní vánoční čas ožívá v Tiffany & Co. se vším kouzlem, které si pro něj Warhol představoval, od limitované kolekce a vánočního balení, až po kampaň, která vzdává hold jeho trvalému odkazu a umělecké spolupráci s oblíbenou značkou.
"Kromě oslavy nadčasových výtvorů Tiffany & Co. a Andyho Warhola tato jedinečná spolupráce štědře podpoří nadaci Warhol Foundation, které již rozdělila více než 275 milionů dolarů v grantech organizacím zabývajícím se vizuálním uměním," říká Michael Dayton Hermann z Warholovy nadace. "Nadace je nadšena, že může upozorňovat na trvalou sílu umění s Tiffany & Co. během této vánoční sezony ‚Warholiday'," dodává.
Limitovaná edice Tiffany & Co. x Andy Warhol je k dispozici od 2. listopadu, a to jak v obchodech Tiffany & Co., tak na Tiffany.com.
sdílej tento článek