Tři samostatná pódia, dva taneční parkety a bohatý raut, který na obou podlažích luxusního NH Collection Olomouc Congress nabídne milovníkům kvalitní gastronomie to nejlepší, slibuje společně s hvězdným obsazením přizvaných umělců nezapomenutelný večer a přítomnost řady českých celebrit a významných osobností společenského života dodává akci patřičný lesk a styl.
Akce stojí pořadatelsky na třech pilířích, těmi jsou Okresní hospodářská komora, zastoupená ředitelem Radimem Kašparem, digitální agentura ESMEDIA Interactive se zakladatelem Pavlem Sedláčkem a dále eventová agentura Evenpro paní Jany Lébrové.
"Konkrétní myšlenky na pořádný ples jsem měl hned pár měsíců po mém nástupu na pozici ředitele Okresní hospodářské komory Olomouc. Měl jsem jasnou vizi, jak využít potenciál této instituce, jak působit v regionu a jak zajistit, bychom byli vnímáni jako silný a relevantní aktér nejen na poli regionálního byznysu. Akce se společensko-networkingovým přesahem byly jedním ze střípků strategie. " prozradil Radim Kašpar. "Vždy s radostí vzpomínám hned na první ročník Business plesu. Komora dříve realizovala taneční zábavu pro cca 80 osob s náklady do 100 tisíc korun. Najednou tu byla VIP akce pro 750 osob v luxusním NH Hotelu za účasti byznysových osobností i dalších celebrit. O financích, které se musely sehnat od partnerů, raději ani nemluvím. S odstupem času to byl i obrovský risk, ale i díky dalším dvěma partnerům, prvně Esmedii a o nějakou dobu později také agentuře Evenpro, jsem získal na sebevědomí, a nakonec jsme to vše zvládli. Narovinu přiznávám, že až tak ambiciózní jsem původně nebyl, má vize byla akce o cca 450 osobách. Loňských 820 hostů, to již byl mazec.
Ples je unikátní. Myslím, že ve skladbě hostů nemáme v kraji konkurenci, mezi nimi jsou opravdové osobnosti, majitelé a jednatelé těch nejzajímavějších firem, a to nejen z regionu, tradičně hostíme také čelní představitele města Olomouce, Olomouckého kraje, poslance, ale i hvězdy showbyznysu „extraligové“ úrovně. Samozřejmě jde zejména o společenskou událost, ale také networkingová komponenta má svůj význam. Mám tu výhodu, že takřka všechny účastníky znám, a tak i v průběhu večera mohu nenápadně pracovat, propojovat lidi, u kterých to považuji za vhodné, nebo ty, kde je nějaký zájem. Dovolím si neskromně tvrdit, že jsem v tom vcelku dobrý (smích).
Jak už z názvu akce vyplývá, jedná se o galavečer se zaměřením na byznysovou sféru, a to nejen v její tradiční podobě, ale díky současně probíhajícímu Startup klubu lze v kuloárech akce potkat společně s úspěšnými podnikateli, investory a institucionálními hosty i mnoho takových, kteří do této oblasti teprve míří se svými startupovými a inovačními projekty a pro které je networking tohoto typu cenný. Startupová soutěž, která každoročně, mimo jiné i díky spolupráci s agenturou Czechinvest a Vědeckotechnickým parkem Univezity Palackého, při Business plesu probíhá, vynese na pódium před náročné publikum hlavního sálu čtveřici finalistů, kteří vzešli z náročného castingu v průběhu loňského UP Business Campu.
"Když mne kamarád Radim Kašpar z obchodní komory před třemi roky oslovil s myšlenkou velkého podnikatelského galavečera, byla to docela velká výzva, ale digitální marketing i startupy nás baví a při zdravé dávce lokálního patriotismu nám to vše do sebe tak nějak příjemně zapadalo." uvedl Pavel Sedláček. "Pracujeme již léta pro průmyslové podniky, developerské skupiny, obchodní firmy i státní a komunální instituce a u projektů jsme obvykle od fáze strategické přípravy, přes vývoj až po jejich provoz a marketingový rozvoj, ať už se jedná o mobilní aplikaci, webový projekt, e-shopové řešení nebo nějaký hybridní systém, který v sobě tyto komponenty kombinuje.
B2B sféra i inovační prostředí startupových projektů jsou nám tedy blízké a vždy jsme se snažili aktivně hledat příležitosti pro nové spolupráce v tomto směru. Odtud pak i vlastní úvaha o lokálním Startup klubu, který by díky spojení s reálnou byznysovou sférou dával smysl. Že se pak podaří na "sezónní" platformě původně postavené jen na spojení s izolovaným byznysovým eventem postavit zázemí pro trvalé spolupráce a rozvoj nových projektů je dnes už velmi pozitivním vyústěním této několikaleté aktivity, se kterým jsme původně ani nepočítali. S potěšením mohu říci, že i letošní sestava projektů, které budou v rámci finále startupové soutěže při Business plesu bojovat o ceny v hodnotě přes 100.000,- Kč slibuje velký potenciál." dodal Sedláček.
Marketingový tým Esmedia stojí i za kreativním konceptem akce, který letos reprezentuje motiv majestátného lva v tradičním barevném schematu, spojeným s akcí už od jejího prvního ročníku.
Třetí a neméně významnou složkou realizačního tria Business plesu je sehraný tým eventové agentury Jany Lébrové, Evenpro. "Být jedním ze tří pořadatelů tak unikátní plesové události, kterou Business Ples beze sporu je, představuje velký závazek. Každý ročník připravujeme do detailů v našem interním týmu, který se v den akce rozrůstá o více jak stovku osob podílejících se na vyladění sebemenších detailů a na hladkém průběhu akce. Naším cílem je pokaždé přijít s novým eventovým konceptem, který neopakujeme na žádné námi organizované akci. Toto je naší devízou. Každou jednotlivou akci organizujeme klientovi na míru a nestane se tak, že byste z naší dílny objevili tzv. krabicové řešení.
Jsme rádi, že Business ples získal celorepublikové renomé a hosté za touto společenskou událostí neváhají podniknout cestu napříč celou republikou. Toto je ta nejlepší zpětná vazba, kterou můžeme získat." prozradila Jana Lébrová.
Třetím ročníkem Business plesu provede hosty moderátor Libor Bouček a vystoupí Miro Žbirka, Jitka Boho, Eva Decatelo, Petr Salava a další. Příjemným zpestřením večera bude i přítomnost čerstvé Miss Global 2019, Karolíny Kokešové. Akce se koná v pátek 24.ledna 2020 v prostorách NH Collection Olmouc Congress a dle dostupných informací je i letos celková kapacita cca 800 míst zcela vyprodána.