Rizikově u nás pije prý více než 1 000 000 lidí, což rozhodně není zanedbatelné číslo. I proto před lety výzva s názvem Suchej únor vznikla. "Sucháč začínal paradoxně jako kocovinový nápad a do prvního ročníku se zapojilo něco kolem stovky nadšenců. Po letech dávno suší vyrovnaně muži i ženy a celkem se loni aktivně zapojilo na 900 000 lidí. Úspěšně dokončenou měsíční abstinenci deklaruje zhruba 90 % lidí, kteří se do kampaně zapojí," tvrdí organizátoři.
VYDEJTE SE SUCHOU CESTOU
Pravidla jsou jednoduchá. Celý únor ani kapku alkoholu. "Chceme navázat na předchozí úspěšné ročníky, ale chystáme i řadu novinek. Suchej únor letos nebude jen o měsíci na suchu. Pro zapojené Sušiče máme připravenou celou řadu příležitostí bavit se i bez alkoholu a benefitů v podobě on-line tréninků, netradičních receptů, zajímavých webinářů, které jim pomohou zatočit s nudou a zároveň umocní únorovou proměnu," říká Martina Bulánková, vrchní kampaně Suchej únor.
Heslo letošního ročníku zní Suchou cestou. K jejímu úspěšnému zdolání organizátoři sušičům nabalí online batoh plný benefitů, slev a zábavy na doma. Na Sušiče v rámci registrace čeká měsíční předplatné na O2 TV, Kalorické tabulky, online cvičení na platformě Fitshaker či cvičení, recepty a webináře od influencerů. Sušiči budou mít i příležitost ochutnat novinku v podobě chmelené kombuchy od Lok Loku a získat slevy na Pilulku, F.H. Prager, BezkocovINy, JZT Ferments či Drink cans. Registrace Sušičů probíhá tradičně na stránkách www.suchejunor.cz, startuje na symbolických 29 korunách.
Pojďte do toho i vy! Veškeré informace k výzvě naleznete na webu.